I brist på annat


Jag stod i kassakön hos min lokala handlare när jag i ögonvrån såg rubriken ""Chockbesked "" (Huvudrubriken) Första tanken var "Säg inte att Tyskan i Arbogamorden blivit frikänd". (Lyckligtvis så var det inte så) Men när jag läste vad "Chockbeskedet" var så kunde jag konstatera med en stark känsla av sorg att världen var på väg att gå under. Håll i er nu.

""Bonde söker fru, Susanne dumpar Inge" Jag vet. Det är svårt att förstå men det är tyvärr sant.


 

AC/DC är tillbaka efter 8 års väntan. Nya albumet släpps 20" Oktober.


 

"Publiken sviker Allsvenskan" Det är vad man kan läsa på olika fotbollssajter.

Föga förvånat att man uttrycker sig så. Fotbollsklubbar anser alltid att det är andra som sviker. Man säljer sina bästa spelare för småpengar till första bästa utländska klubb och förstör många supportrars dröm. Man tar orimliga biljettpriser och spelar en usel fotboll med spelare som ingen annan vill ha. Men det är inte dom som sviker. Det är vi.


 

Fick idag veta att kompisen är en "Mejlare". Senast mejlade han Olw. Han köpte chips av dom på Augustifestivalen och då de smakade lite surt åkte han hem, slog på datorn och skickade ett argt mejl där han lovade att bara äta Estrella resten av livet. Det är inte första gången som han vädrat sina åsikter på detta sätt. För antalet år sedan slutade kanal 5 att sända Mission Impossible (Serien från 60 eller70 talet) Kompisen gick i taket och skickade direkt ett meijl som började "" Kära lilla ni. Vad i helvete håller ni på med........(Eftersom det är barnförbjudet så avstår jag ifrån att skriva resten). Han fick ett svar några dagar senare "Om vi får in fler önskemål om att fortsätta visa serien kommer vi att börja igen. Med vänlig hälsning Kanal 5". Även Ahlgrens bilar vet vad jag pratar om.


 

Peking Fanz hoppas på 300- 400 supportrar i Halmstad. Om du är sugen så klicka på länken.

http://www.pekingfanz.nu/



Norrköpingsderby ikväll, Smedby - Sleipner 18:00 på Smedby IP. Mina tummar kommer att hållas för de gulsvarta.


 

Intet nytt på pekingfronten. Nu har tom de stora forumen utvattnats. Det är stendött . Ingen orkar eller har något att skriva längre verkar det som. Alla väntar troligtvis in söndagen, en dag av vånda. Så nu påpekar jag i all välmening för spelarna. "När domaren blåser i pipan. Då börjar matchen direkt, inte en kvart senare.""



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0