Bergort?

IFK har en ny tränare klar. Vem? Det får vi veta inom snar framtid. Att Cratz får lämna kan jag tycka är synd. Men det är en naturlig process att låta en ny tränare välja sidekick själv. Men varför då behålla Sulo?


Bergort kan vara IFKs nya tränare. En div fyra tränare - Ringarum - som har spelat i IFK. Det vet alla. Men vad han kan som tränare är vi inte många som vet. Jag tänker inte säga att det är fel. Men man kan ändå tycka att det känns som en ny kompisvärvning. Ser hellre Alm. Men om han är ett bättre lämpad än Bergort är svårt att säga. Men vem det nu än är så önskar jag personen i fråga lycka till. FÖR DU KOMMER ATT BEHÖVA ALL LYCKA I VÄRLDEN.


Det är fortfarande inte helt klart vem som blir ny sportchef i IFK. Alla förutsätter att det blir Tony Martinsson. Men inget är klart. Det ska också anställas två andra. En inom marknadsföring och en ny Eva Åberg.


Flera bud på Amuneke. Men alla verkar vara för låga.


Bamberg stannar. Det är vad jag tror iaf.


Beklagar uppdaterings frekvensen på Bloggen. Men det är mycket annat för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Fredda

Göran är en bra tränare, en lite mjukare ledartyp som garanterat kommer sätta passningsspelet i fokus. Han kommer dessutom satsa på de unga spelarna. Jag tror det blir super. /en som haft honom som tränare

2008-11-24 @ 15:27:24
Postat av: Marcus

Alm skulle ju också vara en kompisvärvning i så fall, har dock aldrig varit aktuell. Men du vet väl att IFK betyder Idrottsföreningen KAMRATERNA ;)

2008-11-24 @ 15:27:32
URL: http://langbrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bergort kan bli jättebra.

2008-11-24 @ 18:12:47
Postat av: BlåVit

Bergort blir nog bra, att han är mjuk är ju bara bra eftersom Roth och vissa av de andra brukar börja grina när Cratz säger att de presterar dåligt...

2008-11-26 @ 08:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0