Lindahl ny marknadschef

En ny marknadschef i Johan Lindahl är anställd. Ytterligare en person kommer att anställas inom marknadsgruppen. Vem? Jag vet inte men han blir säkert klar innan årsskiftet.


Ny sportchef? Nä, Tony Martinsson heter vår nästa sportchef. Med all sannolikhet.


Det har tillkommit tak och till viss del väggar på teknikhallen.( Så att alla flyktingar hänger med) Jag ska försöka lägga upp lite bilder inom en snar framtid.


Kalmar vann SM guld, men alla snackar gnaget. Är`e det som kallas Stockholmssyndromet?


Johan Lindahl och jag är från samma stadsdel och jag har pratat med honom många gånger i mitt liv. Jag förväntar mig mer info än alla andra. Jag förväntar mig att alltid få veta vad som händer först. Helst före de andra i styrelsen. Jag har ju för faan pratat med killen.


Lindahl spelade fö i IFK som liten grabb. En liten Navestadsgrabb.


Har för mig att Lindahl skulle skriva en bok en gång i tiden. Om vad har jag ingen aning om.


Johan Lindahl är en jäkligt trevlig människa som har stor kunskap inom marknads och försäljningsområdet. Och det skriver jag inte bara för att han är från Navestad, eller för att han ska börja smyga info till mig.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0