Nytt på gång


Ett extra årsmöte efter säsongen är att rekommendera. En ny marknadschef måste tillsättas och vem som ska bli ny sportchef måste bestämmas så snabbt som möjligt.

IFK måste klargöra om Jingblad ska fortsätta som tränare eller om han åter ska bli sportchef. Som marknadschef ser vi helst Reidar Svedal och varför inte anställa Sama som sportchef. Flera klubbar i Sverige har gått den vägen och är idag ledande inom Svensk fotboll.

Kalmar: Svante Samuelsson

Elfsborg: Stefan Andreasson

IFK Göteborg: Håkan Mild

AIK: Ola Andersson

För att nämna några.


IFK annonserar nu efter en marknadschef och en arenachef. Det är på dom positionerna vi ska ha duktiga affärsmän. Men som fotbollschef och ordförande måste det vara personer med stor fotbollskunskap.

Tycker att det är bra att IFK går ut och söker kompetens genom annonsering.



Kommentarer
Postat av: Mike

Jaså ser vi helst Reidar Svedal som marknadschef? Jisses, du har verkligen noll koll på personer med kompetens.

Och nya "riktiga" läkare? Och du själv är förstås utbildad läkare?

Jag skulle vilja ge dumstruten till dig, och det vore inte första gången men det här inlägget tog verkligen priset!

2008-09-20 @ 10:48:40
Postat av: ClubPeking

Nej. Jag är inte utbildad till läkare, men jag är heller inte anställd av IFK som gädda är.Det tog IFK 3 månader att inse....eller det gjorde dom ju inte förresten. Det var det läkare i Köpenhamn som gjorde.



Att Reidar inte är kopmpetent får stå för dig. För jag anser att han är det.



Men jag tar på mig dumstruten bara för din skull.



2008-09-20 @ 22:15:59
Postat av: Clubpekiking

Vilken skada som Burkhardt hade.



Ska det stå.

2008-09-20 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0