Gratis fotboll och skadade spelare


För alla er som vill se Serie A premiären men inte har Canal plus. På Bet365 går det att se livestreaming gratis. Bli medlem, gå sedan in på livestreaming och välj match i tablån. Det finns även andra ligor. Klicka på bilden.




IFK verkar få klara sig utan Burkhardts resten av säsongen. Skadorna ger inte efter och han skickas nu till Köpenhamn för undersökning och en eventuell operation. Det positiva med detta är att ingen kommer att ge några bud på honom och att han troligtvis kommer att spela i IFK även nästa säsong. Det är heller inte förvånande att han skickas från IFK för att komma tillrätta med sina problem.

Vad har Gädda för utbildning inom vård och anatomi. Har han ens någon? Jag skyller inte hela situationen på Gädda då han egentligen är Rehab tränare och borde ha minst en utbildad läkare runt sig. Men hur fick han jobbet. Gammal vänskap eller på kunskap.

Stora delar av säsongen har nu gått och vi har inte haft så stor nytta av Burkhardts som vi skulle kunnat och varför man inte tog det här beslutet då han opererade näsan är en gåta. Men bättre sent än aldrig och i just Burkhardts fall kan detta faktiskt gynna IFK då han pga av skadeproblemen troligtvis är iskall på marknaden.


::Jag förutsätter att man måste vara kunnig inom Anatomi men det är bara vad jag tror. Jag vill påpeka det.


Omekanda har skrivit på för en division 3 klubb i Belgien. Så dålig var han väl inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0