Bye Bye

Kevin Amuneke visar Sverige vilken lösaktig liten skit han är. Han berättar för Eurosport att han vill glömma tiden i IFK och skyller allt på de andra spelarna i laget och på tränarna - Hans egen mentor..... - Sedan maler grabben på om att han tycker att Arsenal och Barcelona skulle passa honom bättre. Det finns gott om labila människor. Men den killen tar ohotat priset.


Skulle vara intressant att höra vad de andra spelarna i IFK tycker om Amuneke. Och man börjar undra om snacket om Landskrona stämmer. Där alla var rasister och att han ska ha blivit spottad i ansiktet.


Nu vill jag bli av med killen så snabbt som möjligt så vi slipper allt gläfsande från Nigerianen. Må vi aldrig ses igen.


Amuneke har ändrats sig i frågan om Sverige. Först hette det att Sverige inte passade honom. Nu kan han helt plötsligt tänka sig en annan klubb. Om dom spelar alla bollar på Amuneke vill säga. För annars sätter han sig och surar.


Att IFK har spelat skitfotboll och långa bollar på vita tröjor kan jag hålla med om, men någon gräns på dålig självinsikt måste det finnas även hos en blivande Barca stjärna som Amuneke. För är han verkligen så överlägsen i sitt spel? Jag kan ha blinkat när han visade all den briljans som ska ta honom till antingen Wengers arme eller till Peps Katalaner.


Jag skulle vilja skriva lycka till, men min mamma har sagt att det är fult att ljuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0