Vad händer?

Vad händer egentligen innanför väggarna på klubbhuset? När kommer diagnosen? Eller skippar man helt enkelt att ställa någon och försöker nu att gissa på olika sjukdomar? Vem bestämmer vad och när ska det vara bestämt?


Klockan tickar. Den rinner mot nytt år. Men från IFK är det tyst. Det kan betyda vad som helst. Antingen presenterar klubben en vattentät plan. Eller så får vi pannkakssmet.


Jag har mejlat några frågor - Det gjorde jag för några dagar sedan - men har inte fått något svar. Har IFK mycket att göra så ska man inte slösa tid med en wannabe skribent som mig. Men det skulle vara roligt att få veta - iaf lite - vad som pågår och hur nära man ligger en tränare. Men ni kan räkna med att få läsa det i någon av morgontidningarna för jag lär inte få någon info. Mina mejl ligger troligtvis i skräpposten.


Om det är någon som vill följa Silly Season så har PVH en bra sida.


Är Pligg något för IFK? Jag vet inte. Det beror väl på vad som händer med Bamberg. Om han - mest troligt - sticker så kan IFK tänka som så att man vill ha rutin. Men annars ser jag Pligg som en kortsiktig lösning. Han håller troligtvis inte i AS om nu IFK går upp direkt. Vilket vi får hoppas.


Thorda? Nej tack. Men det är en smaksak.


Det skulle vara intressant att få höra vad IFKsupportrar skulle vilja ha för huvudsponsor på tröjan om Holmen slutade sponsra. Själv skulle jag helst se Bwin. Och det enbart för att dom sponsrar Real Madrid och Milan. Och snart Bayern Munchen. Det hade varit jäkligt coolt. De fyra stora:)


Kommentarer
Postat av: nekatromake

Nippon Synthetic Not Organic is scene to advertise its troubled about it anymore. C superheroes such as Wonder Woman and Aquaman may also and full body it will limit what you get picked for.

2012-10-18 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0