Mot 3 poäng

Ikväll är det full fart från sekund ett som gäller. Allt annat är oacceptabelt. Vissa spelare har mycket att bevisa om man ska kunna ta dom på allvar i framtiden. Eller om de faktiskt ska ha en framtid här.

Det kan vara Lönns tur ikväll, med tanke på alla skador så är alternativen inte många. Men jag är inte säker på att det är en nackdel med skador på vissa av dom skadade spelarna. Som sagt. Alla har inte presterat och känns idag bara som ett lönekuvert som det svider att skriva ut.

Ang snacket från IFK om att man ska köpa förköp på Ticnet. Det kan för en familj på fem personer kosta hundra kronor i avgift för att köpa fem biljetter på Ticnet. Pengar de sparar om dom ställer sig i en kö vid parken. Tror IFK att alla har råd att lägga hundra kronor extra/,match i femton matcher. 1500 kronor varje säsong till Ticnet i onödiga avgifter. Med andra ord ett halvt årskort. Lite insikt från IFK:s sida skadar inte trots att jag kommer att köpa mina biljetter på Ticnet i fåtalet matcher. Som mot Åtvid Bla.

En annan viktig fråga är hur det står till med IFK. I dag ska klubben ha en presskonferans om ekonomin. Men som NT kallar den för dagen D ser jag som en överdrift. Det är ett prekärt läge klubben har satts i. Det är det ingen tvekan om. Men det går att lösa.

Nu tar vi oss upp till parken ikväll och ger IFK stöttning i dubbel bemärkelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0