Tre matcher på tre dagar


På fredag väntar serieledande Ängelholm. En stad som jag inte har mycket för. Hockeyns skithål kommer nämligen därifrån. Laget utan heder som lade sig mot Modo när Hästen var på väg upp i Elitserien. Så det skulle vara extra skönt med en vinst i skåne.

Annars verkar det som att Ibrakovic och Telo är tillbaka i truppen och Russel springer för fullt utan några problem, men han har en bit kvar till matchform

Tveksamt om Roth eller Arvhage är med dock.

Det är en fullspäckad vecka vi har framför oss.
Ängelholm - IFK Norrköping Fredag 24 April kl 19:00
IFK Norrköping Dam - Ormaryds IF 25 April kl 15:00
IFK Norrköping - AIK 26 April kl 18:00

En tråkig nyhet är att Sven Hallin har gått bort. Sven blev 76 år.

Idag visas Parken Direkt. Bara så ni vet.

Nu kan du stötta bloggen genom att beställa biljetter på Ticnet via ClubPeking.
Ticnet bannern finns under inläggen. Skriv IFK Norrköping i sökrutan och du får upp matchen.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Skönt att de inte bara e jag som fortfarande e hatisk till de jävlarna! ingen heder har de!!!

Hoppas peking kör över dem!! Va har du för info om att Russel kör för full? träningar med?



2009-04-24 @ 03:40:39
Postat av: clubpeking

Jag träffade Russel när han var ute och sprang och det i ett högt tempo. Han såg ut att kunna gå för fullt. Men med boll vet jag inte.

2009-04-24 @ 13:10:06
Postat av: Andreas

Trevligt trevlig.. får hoppas han e på G då :) håll tummarna ikväll!!

2009-04-24 @ 16:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0