Sommar, sol och koskit i hagen


Sommaren är här. Det var på tiden. Att den kan bli iskall för den slitna IFK själen är en annan sak. Men jag tänker i alla fall njuta av värmen i luften med några iskalla på fredag och hoppas att ni andra har en trevlig semester.

Men vår klubb, den är som den är. Det är väl det enda som ingen kan ta ifrån oss. Nu är det klart att Ivo är klar för en Polsk klubb. Det betyder att jag hade fel när jag skrev att jag inte trodde att han hade andra alternativ.

IFK har en tuff höst framför sig med många måste matcher, och det blir nog inte bättre av att vi nu har en målvakt som går och tänker på i vilken klubb han sak spela under nästa år.

Vi får glädjas åt att Engelskt öl är världens bästa uppfinning. Eller att det Svenska U21 landslaget visar upp en briljant fotboll och absolut kan slå England.

Vi får glädjas åt att gräset är grönt och semestern står på lur. Att så länge IFK inte spelar match så kan vi inte förlora, eller att Nicki Pedersen tycker synd om sig själv efter att Vargarna vunnit.

Jag var och såg derbyt och måste säga att det glädjer mig mycket att se de blårandiga spela fotboll.

Ha en skön sommar och vi syns snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0