Ursäkta. Jag undrar...

Jag mailade Tony Martinsson för några dagar sedan. Dessa frågor.

Hej.

Jag skriver för en blogg som heter Clubpeking. Jag har några frågor om ni har tid.


1) Hur allvarligt skadade är Burkhardt och Khalili? När är Tankovic tillbaka i spel igen.?

2) Hur ser ni på utlåningen av Haglund, nu när klubben har få anfallare att tillgå?

3) Hur går det med försäljningen av arenanamnet? Och Varför kallar ni Idrottsparken för Nya Parken? Kan man bara byta namn hur som helst?

4) Känner ni att konstgräset är en av orsakerna till den dåliga säsongen?

5) När ska Idrottsparken stå helt klar?

6) Hur viktig anser ni att teknikhallen är för klubbens framtid?

7) Ni har fått skit för att ni inte uppdaterar hemsidan, en av klubbens viktigaste förmedlingsorgan. Vad tycker ni om uppståndelsen runt sidan?

8) Hur ser ni på målvaktsfrågan till nästa säsong?

9) Vad skulle en nedflyttning innebära för klubben ekonomiskt?

10) Den 7 September möter IFK Åtvidaberg i ett derby. Vad tänker ni göra för att locka så mycket publik som möjligt? Något Speciellt, eller är det samma taktik även inför den matchen?

11) Hur ser klubben på marginalsupportrarna och hur har ni tänk att locka dom till Idrottsparken i framtiden?


Clubpeking//

Tonys  svar.
" Jag vill veta vad det är för sida och vad du heter."




IFK är som jag sagt tidigare inne i en viktig period. Den blev plötsligt ännu viktigare när Sirius vann lördagens match mot J Södra med 1-5. Nu ligger IFK under nedflyttningstrecket. Tre poäng är livsviktigt mot Ängelhom.

IFK NORRKÖPINGS TRUPP (16 MAN):

Nuredin Bakiu och David Nilsson (mv).

Kristoffer Arvhage, Daniel Bamberg, Mikael Blomberg, Marcin Burkhardt, Eirik Dybendal, Gunnar Thor Gunnarsson, Armando Ibrakovic, Russell Mwafulirwa, Petru Racu, Mikael Roth, Viktor Rönneklev, Magnus Samuelsson, Christopher Telo och Anders Whass.

Noterbart är att Burken, Tankovic, Sama och Whass är tillbaka i truppen. Så min första fråga är besvarad iaf.

Ängelholm har tagit tio poäng på de fem senaste matcherna. IFK har tagit sex poäng.  Men har visat styrka dom senaste hemmamatcherna.

Annars var lördagen skit. Everton fick sex i baken. Det kommer att göra ont i morgon.


Kommentarer
Postat av: Kekke

Hahaha bra svar Tonna :)

2009-08-16 @ 13:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0