GoPeking Ligan

Nu har man gett sig in i managervärlden, fast på skoj förstås. ClubPeking kommer följande säsong att spela i Division 2, med seriepremiär nu på lördag mot Monster Energy FC. Men jag träningsmatchar på onsdag mot Real Guldrupe, som ligger i divison 1. Så nu får alla se mitt fotbollskunnande:)

Har ännu inte fått några nyförvär till laget och det verkar inte bli så många heller då kassan är kass. Det gjorde inte saken bättre att jag skulle ge bud på en spelare och tryckte på fel knapp, närmare bestämt granska knappen och slösade bort 250 000 in i tomma intet. Tur att jag inte jobbar för IFK:)



Nu verkar det som....
Burken kommer till Norrköping i morgon? Eller???
den Ukrianska klubben tycker att IFK har begärt för mycket pengar.
Rothen har gjort sitt efter säsongen
Speedwaylaget Piraterna från Motala vill ha poäng i en match som dom inte har kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0