Zlatan och ett ton pengar!!!


Aftonbladet har en undersökning bland spelarna i Allsvenskan om vilket lag som är värdiga vinnare.


Kalmar 84%

Elfsborg 71%


Skulle vara intressant att höra vilken skala dom går efter.


Skulle sätta mig ner och se Everton - Man United idag, en match som jag såg fram emot med delade känslor. Stormatch i mina ögon, men en ny slakt?

Det spelade nu ingen roll eftersom min Boxer la av en kvart innan matchstart. Det haglade svordomar, vilket Boxern inte verkade bry sig det minsta om. Jag missade matchen där Everton äntligen gjorde bra resultat mot bra motstånd. Boxern fick liv runt sju och den ska tacka högre makter att den inte åkte ut genom fönstret. Men det berodde nog mer på att jag är för snål.


Det blev istället Dolphins för hela slanten. Igår såg jag herrarna vinna över Sundsvall i en stenhård fight. Måste säga att Kenny Grant Jr som startade på bänken var mycket bättre än vad jag faktiskt trodde. Och idag så blev det Dolphins damer istället för Everton - Man United. Det var kanske inte riktigt samma sak men tjejerna vann och jag är ganska nöjd i alla fall.


Wenger är rasande. Gallas rökte. Hmm... Har inte hört något från IFK ang Magro.


Zlatan har fått löneförhöjning. 120 miljoner/år.


Kan inte sluta att imponeras av Hull. Trea i ligan efter "Små" lag som Chelsea och Liverpool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0