Jag hoppas ...

Jag hoppas att IFK ersätter Fredrik Ringborg med Reidar Svedal, vi behöver en kunnig entreprenör på den positionen. IFK borde iaf göra ett försök.

Nu väntar jag bara på att Lundin tar samma beslut och att IFK anställer RIKTIGA läkare till nästa säsong.


Ytterligare en konkurrent tog idag poäng när Gefle fick 1-1 borta mot Örebro.


IFK:s U21 fick idag bara 1-1 mot Enköping. IFK leder serien med 6 poäng före Degerfors.


Veckans dumstrut går till

Roman Pavlyuchenko i Tottenham för sitt uttalande.

""Rebrov varnade mig för att några saker. Bla att det bor många mörkhyade personer runt White Hart Lane och alla vet ju att dom ofta rånar folk så jag förstår att Rebrov alltid tog bilen till arena och det tänker även jag göra.""


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0