Haglund från start i kväll

Tråkigt att Cakic är skadad. Han kan vara bort i sex månader. Inte bra. Nu kanske Telo får fler chanser?

Sylvia spelar  ikväll mot Skövde. En intressant match för oss IFK;are. Haglund startar och Oliver Lönn sitter på bänken. Ska Sulo ta Sylvia till högre höjder? Jag tvivlar. Mycket på grund av att jag aldrig såg hans funktion i IFK. Jag vill tro att jag har hört att han hade ansvaret för den defensiva delen i IFK. Om så är fallert är han en högst tveksam värvning av Sylvia. Men inga pengar, inget godis.

Assyriska på måndag blir en hård nöt att knäcka för IFK. Vi måste börja ta poäng om vi inte ska bli kvar under degraderingsstrecket. Skulle vara roligt att få höra lite runt Tankovic och hur länge han är skadad. Men,men..

Det är som sagt en tuff vecka för våra kära Kamrater, alla i truppen måste visa vilja och hjärta om det ska bli en bra vecka. Assyriska  ligger trea, IFK på en nedflyttningsplats. Oddsen är inte på vår sida precis. 

Ska bli intressant att se om Burken startar eller bänkas. Hur tänker IFK nu? Det får vi tyvärr gissa oss till, IFK har inte tid att skriva eller berätta något, dom har nämligen bullfest på klubbhuset - Säkra källor.

Sitter och ser kanothandboll? på Tv. Underbar sport. Som ett gammalt vin man inte visste fanns.

Bayern Munchen tackade enligt media nej till 900 miljoner på Ribery, vem som gav budet, Real Madrid så klart. Undrar ni vart Tomten bor? Så är svaret Caja Madrid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0