Nya tag mot Syrianska

Match mor Syrianska på torsdag och det känns bättre än på länge. Jag tror vi är på väg in i stimmet:)

Annars några små saker om förra matchen.

IFK bjöd alla sina supportrar på kaffe under matchen mot Trollhättan. Det är precis sådana små, men uppskattade saker som klubben ska göra. På premiären delade IFK ut sittunderlag gratis till alla vid biljettinsläppet. Det är som sagt uppskattat och klubben ska ha creed för att man nu börjar visa sin uppskattning till dom som hela tiden har backat upp dom

Men biljettköerna. Vad i helskotta kan det vara som tar så lång tid? Jag tyckte att alla som gnällde förra gången var gnällspikar och skulle komma några minuter tidigare. Till er ber jag om ursäkt nu. För det här var något av det slöaste och segaste jag upplevt i mitt liv. Vad kan det vara som tar så lång tid????????????????

Man kan ju alltid köpa biljetterna på Ticnet, men det ska man inte behöva. IFK ska klara av att förse sina kunder med biljetter på plats. Jag skulle inte säga något om det berodde på IFK:s nya teknik där man scannar biljetten för att inte släppa igen några falska biljetter. Men där går det snabbt och är inga problem. Däremot när någon ska ge en biljett mot att han/hon får pengar. Där funkar det inte speciellt bra. Varför?


Har annars ingen koll på nykomlingen Syrianska. Förutom att de är från Södertälje och att de ska gå i golvet på Torsdag.

Det ska bli intressant att se om IFK kan följa upp sitt fina spel mot Trollhättan med att plocka hem tre poäng mot Södertäljelaget. Nu har vi hålllt nollan i två raka. Det är positivt i dubbel bemärkelser. Självförtroendet måste ha varit rejält slitet bland grabbarna där bak och det har nu fått en knuff i rätt riktning. Sedan så kan man faktiskt inte förlora i seriesammanhang om man håller nolla, tror jag att jag har läst någonstans:)'

Man ska bara ta en match i taget, jag vet. Men om vi tar Syrianska rakt av på Torsdag och fortsätter med att sätta dit Väsby på Parken den 1 Juni så är vi med igen. Det är faktiskt så enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0